چهارشنبه، شهریور ۴

صحبت های رهبری فتح باب رد شدن از احمدی نژاد

صحبت های امروز رهبری با تمام صحبت های چندین روز گذشته متفاوت بود مخصوصا با صحبت های نماز جمعه ای که بعد از آن سرکوب ها شدت گرفت. رهبری به نظر من در صحبت های امروز چند نکته مهم را خاطر نشان کرد.

اول اشاره به جنایات پس از انتخابات که انجام گرفته و ضرورت برخورد با آن، تا کنون جناح اصولگرا و حامیان احمدی نژاد نپذیرفته بودند که اصلا اتفاقی افتاده و می گفتند که اصلا چیزی نشده.

بحث دوم که به نظر من بسیار مهم است دادن چراغ سبز برای کوبیدن احمدی نژاد و عبور از وی است، آنجا که می گوید وی نقاط ضعف دارد و من فقط از نقاط قوت وی حمایت می کنم و محمود مثل بقیه است ، در جواب ادعای رابطه پدر و پسری احمدی نژاد. به نظر می رسد احمدی نژاد چهارسال بسیار سختی را پیش رو خواهد داشت. دکتر خیلی زود دور خورد و اگر چهار سالش را بتواند به پایان برساند هنر کرده است.

۲ نظر:

مهدی همتی گفت...

آقا مهدی چرا به این نتیجه رسدی ؟ پروژه احمدی نژاد تا زمان یک پالایش کامل در آرایش سیاسی جمهوری اسلامی جریان داره با از بین بردن عقبه سیاسی و حزبی اصلاحات که اخیرا از طریق خط انحلال سازمان و مشارکت دنبال میشه و در محاق بردن رهبران و احتمالا برخورد و محاکمه که از طریق نماز جمعه هدایت میشه . احتمالا اون قسمت صحبتها رو هم شنیدی که حادثه کهریزک در برابر ظلمی که این مدت به مردم شد چیزی نیست و مسئله اصلی نیست .

مهدی محمود رباطی گفت...

آزه آقا مهدی ولی این روند دوام نخواهد آورد چون آنجایی که ولی امر فرمودند که این تفاقات آبروی ایران و نظام را بین ملت ها برد بسیار امیدوار کننده بود که ایشان در این حد مسائل را تحلیل می کند. چون در بین جریانات افراطی بسیاری می گفتند این اتفاقات اخیر آبروی نظام را در جهان چند برابر کرد.